مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

پمپ آب

 

چند نو پمپ آب وجود دارد یکی از آن ها پمپ آب خانگی است نو های دیگر کار این دستگاه این است که فشار آب را زیاد تر کند. و بستگی خواصی ندارد طوری که هرچه قدر شما اتصالات به آب داشته با شید مثل حمام و شیر ها و هر جایی که با آب کار کند شما آبی پر فشار را در خانه خود خواهید داشت. غیر از آن باید بدانید پمپ آب برای خالی کردن آب استخر و انبار و جا به جایی آب و..... هم استفاده می شودو اگر خواهن به خرید پمپ آبهستید باید بر اساس میزان مصرف تان آن را انتخاب کنید. اگر مشتاق به خریدن این محصول هستید با ما در ارتباط باشید و آن را خریداری کنید.

 

دوزینگ پمپ

کار دوزینگ پمپ این است که مقدار دقیق پمپاژ را بگویید و آن را انجام دهد. این دستگاه بسیار کاربرد متفاوتی در کشاورزی و صنایع و کار های پزشکی و.... این دستگاه ها بسیار کوچکند و بیشتر روی متور های الکترنیکی و موتر های هوا وجود دارد. این پمپ ها توسط کنترل کننده های خارجی و یا کنترل کننده پمپ داخلی  کنترل می شود که میزان کار کردنش را معلوم می کند. اگر مشتاق به خرید دوزینگ پمپ هستید با ما در تماس باشید و تا برای شما آن محصول را فراهم کنیم واتر کو در تلاش است تا مشتریانش را راضی نگه دارد و پیشرو باشد.

 

پمپ

پمپ وسیله ای است که به روش مکانیکی مایعات را جا به جا می کند پمپ ها کاربرد های و نو متفاوتی دارد. پمپ به سه قسمت تقسیم می شود که آن ها بالا برنده و جا به یی و گرانشی که هر کدام کار های متفاوتی انجام می دهد. کارخانه واتر کو یکی از بهترین ها در ارائه پمپ و محصولات دیگر است. اگر خواهان محصولات ما هستید با ما در تماس باشید تا ما محصولی را که می خواهید را برای شما فراهم کنیم واتر کو در سعی است که بهترین ها را به مشتریانش ارائه کند و دنبال این باشد که شما ها را راضی از خرید نگه دارد.

 

آب شیرین کن

آب شیرین کن وسیله ای است که برای شیرین کردن آب استفاده می شود مثل آب های دریا و آب های رود ها و حتا برای تصفیه آب چاه فاضلاب هم استفاده می شود برای این کار آب شیرین کن املاح آب را از آن میگیرد مثل نمک و.... از این آب ها برای مصرف برای خوردن و برای آبیاری استفاده می شود جارب است بدانید که بسیاری از زیر دریایی ها و کشتی آب شیرین کن دارند و از آن برای خود استفاده می کنند. اگر مشتاق به خریدن آب شیرین کن هستید با ما تماس بگیرید و برای خرید آن به ما سفارش دهید تا ما برای شما آن را فراهم کنید واتر کو پیشرو در به دست آوردن رضایت مشتری.

 

موتور آب

موتور آب دستگاهی است برای جا به جایی آب است. و دستگاهی است که برای بیشتر مایعات دیگر هم استفاده می شود که بر اساس دهانه های ورودی و دهانه های خروجی دسته بندی می شود و به فروش میرسد از این دستگاه بنزینی و دیزلی وجود دارد دهانه موتور آب از 2 اینچی تا 4 اینچی است اینها فرغی ندارند وفقط از طریق دهانه فرق می کند ولی دستگاهی که دهانه 4 اینچی دارد از موتور قوی تری برخوردار است. اگر خواهان به خرید این محصول هستید باما تماس بگیرید و سفارش دهید تا ما برای شما فراهم کنیم واتر کو پیشرو در به دست آوردن رضایت مشتری.

 

آب تصفیه کن

آب تصفیه کن وسیله ای است که برای تصفیه آب استفاده می شود این وسیله برای تصفیه آب های درایا ها و رود ها و حتا آب های چاه فاضلاب هم استفاده می شود و برای این تصفیه چند نو روش وجود دارد. از این آب ها برای خوردن و آشامیدن و آبیاری گیاهان  استفاده مشود. جالب اس  بدانید که خیلی از کشتی ها و خیلی از زیردریایی ها در دریا همراه با خود یک آب تصفیه کن دارند برای استفاده خود و آوردن  با خود. اگر خواهان به خریدن این محصول هستید با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم  واتر کو پیشرو در کسب رضایت مردم.

 

تصفیه آب

امروزه آب در ایران و جهان کم شده است و برای همین خیلی از افراد و کشور ها به این فکر هستند که با دستگاه تصفیه آب   مورد نیاز خود را فراهام کنند و خیلی از آن ها این کار را انجام دادند و توانسته اند به چیزی که می خواهند برسند کار این دستگاه ها این است که آب های دریا ها و رود ها  و حتا آب چاه های فاضلاب ها را تصفیه کند این نو آب برای نوشیدن و آبیاری گیاهان مناسب است و هر کاری که با آب های معمولی انجام می دهیم با این آب هم می توانیم انجام دهیم. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

 

اسموز معکوس

 

اسموز معکوس یکی از روش ها یی است است که برای تصفیه کردن آب استفاده می شود همان طور که می دانید سالانه خیلی آب به هدر می رود و باعث این میشود که آب درکشورمان کم شود و برای همین خیلی ها به این فکر هستند که کاری انجام دهند تا این آب ها از بین نرود یکی از این روش ها این است که آب های استفاده شده را دوباره استفاده کرد در روش اسموز معکوس که آب های دریا ها و رود ها  و حتا آب چاه های فاضلاب ها را تصفیه می شوند. برای خرید این دستگاه با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 16:21

قطعات پکیج دیواری

 

امروزه خرید قطعات پکیج دیواری و حتی رادیاتور بسیار راحتر از قبل شده است. علت آن هم وجود اینترنت است. تنها کافی است با یک سرچ کوچک سایت فروشگاهی مرتبط با  فروش قطعات پکیج دیواری یا رادیاتور را پیدا کرد و بهترین آنرا انتخاب کرد. سپس با سفارش هر نوع قطعه ای به راحتی کالای مورد نظرتان در محل کار یا منزل به دست تان خواهد رسید .

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 116 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:55

سنگ قیمتی

 

همیشه بحث سنگ قیمتی یکی از بحث ها جذاب برای همگان است. از نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن این نوع سنگ ها تا معادن موجود در جای جای کره زمین، نحوه استخراج، نحوه استفاده در جواهرآلات و تراش دادن آن ها. جالب است که سنگ قیمتی تنها موضوع جال محافل نیست بلکه موضوع داستان خیلی از کتاب ها و فیلم های نیز بحسای می آید. از سرقت یا کشف یک سنگ قیمتی گرفته تا مستدهای تشکیل این نوع از سنگ ها،فروش و مزایده  آن ها. اما چیزی که اهمیت دارد حفظ این سنگ ها است چون زمان تولید این سنگ ها به صورت طبیعی و استخراج آن از معادن بسیار زمان بر و حساس است.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 146 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:49

راه اندازی خدمات شبکه

 امروزه  راه اندازی خدمات شبکه یکی از نیازهای اساسی هر مجموعه کوچک بزرگی از شرکت های داخلی یا بازرگانی، خصوصی یا دولتی تا کارخانه های تولیدی بزرگ است. این خدمات بسته به نوع کار محل مورد نظر می تواند متنوع و گسترده باشد. در کنار راه اندازی خدمات شبکه چیزی دیگری که بسیار محبوبیت پیدا کرده است خدمات ویپ است. تلفن هایی که مانند تلفن های قدیم فقط قابلیت تماس ندارند بلکه خدمات گسترده تری آن هم بوسیله اینترنت می توانند ارائه دهند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 124 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:41

کابینت در اصفهان

همیشه همه جا دیده و خوانده اید که کابینت نقش مهمی در طراحی منزل دارد. امروزه طراحان در اصفهان بسیار به این مسئله اهمیت می دهند. کابینت در اصفهان دیگر صرفا وسیله ای برای پر کردن فضای آشپزخانه و قرار دادن یکسری ظروف در آن نیست بلکه وسیله ای است برای نشان دادن خلاقیت، هنر سازنده آن. هر چه این فضا کاربردی تر باشد سازنده آن قطعا حرفه ای تر خواهد بود. این نکته را نباید فراموش کرد که فضای هر آشپزخانه از لحاظ سایز و نور بکار رفته در آن می تواند متفاوت باشد و همین تفاوت ها در هر پروژه است که نیازمند سازنده خلاق و حرفه ای خواهد بود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 173 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:34

برج خنک کننده

شاید تا به حال نام برج خنک کننده را شنیده باشید ولی با کارآیی آن زیاد آشنا نباشید. این نوع برج ها معمولا در صنعت به مصرف میرسند برای خنک کردن دستگاه هایی که حرارت زیادی موقع کار از خود ایجاد می کنند. برج خنک کننده جنس ها و رح های متفاوتی دارند که بسته به نیاز کارخانه های مصرف کننده و حجم فضا خریدارای می شوند. علاوه بر خنک کردن، تهویه مطبوع هوا و حتی کنترل رطوبت موجود توسط ایت دستگاه انجام می شود. معروف ترین جایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند در نیروگاه ها است. از جنس های این دستگاه ها می توان به نوع فایبرگلاس و بتنی آن اشاره کرد. هر جنس کارایی خاص خود را دارد که متناسب با نع نیاز خریدار سفارش داده می شود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 144 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:26

دستگاه روغن گیری

معمولا دستگاه های روغن گیری انواع مختلفی دارند. یکسری به روش سرد و یکسری به روش گرم روغن دانه ها یا گیاهان مد نظر را میگیرند. اما همه افراد عقیده دارند روش سرد محصول نهایی بهتر و طبیعی تر نسبت به روش گرم دارد. امروزه دستگاه های روغن گیری فقط در کارخانه مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه فروشگاه های کوچک و حتی در خانه ها هم از این دستگاه ها استفاده می کنند. عطاری ها هم در کنار فروش محصولات خود این دستگاه را تهیه کرده ند و از ان ها برای تولید و فروش محصولات روغنی خود استفاده می کنند. با توجه به نامرغوب بودن روغن های تولید در حال حاضر تهیه کردن این دستگاه ها در حجم و ابعاد کوچک و استفاده در منزل و تولید روغن مورد نیاز به صورت خانگی می تواند در سلامتی افراد بسیار موثر باشد. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 128 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:18

سئو

امروزه  سئو سایت یکی از مسایل مهم در فروش محصولات، معرفی برند یا کالای خود به دیگران است. به ساده ترین زبان ممکن  سئو به منزله بالا آوردن سایت در صفحه نخست سرچ گوگل است. هر چه سایت در نتایج اولیه سرچ قرار بگیرد ازشمند تر خواهد شد . دلیل آن به این خاطر است که افراد هنگام سرچ کالا یا مطلب مورد نظر خودشان چون به دنبال اطلاعات سریع تر هستند سایت های اولیه را انتخاب می کنند و در نهایت معمولا صفحه ی اول نتایج را بررسی می کند. چون به دنبال پیدا کردن نیاز خود در سریع ترین زمان ممکن هستند. از این بخصوص در عصر جدید و خرید های اینترنتی اهمیت سئو بیش ار بیش مشخص می شود تا کالا یا محصولات بهتر و بیشتر دیده وو در خدمت خریداران قرار گیرد. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 143 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 23:06

پمپ ها معمولا انواع مختلفی دارند. یکسری مصارف خانگی و یکسری مصارف صنعتی دارند، حتی پمپ آب هم بصورت صنعتی و خانگی یافت می شود.  پمپ وکیوم هم بیشتر مصرف صنعتی دارد یعنی علاوه بر کارخانه ها در تجهیزات پزشکی مخصوصا اتاق عمل و دندانپزشکی ها بسیار پر کاربرد است. برای خرید انواع پمپ آب مجموعه واترکو بهترین راهنمایی ها ممکن را می تواند در این زمینه به شما ارائه دهد و برای خرید انواع پمپ وکیوم  به سایت مریک برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 162 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 21:44

وارد کننده انواع مواد شیمیایی

 

شاید همیشه برای سوال بوده باشه مواد اولیه شیمیایی چطوری تامین می شوند. داخل ساخته می شوند یا نه وارداتی هستند. پس بهتر با یکی از شرکت هایی که در این زمینه توانسته خیلی خوب و موفق عمل کنه بیشتر آشنا بشیم شرکت پیشگامان شیمی چندین سال است که  وارد کننده انواع مواد اولیه شیمیایی با کیفیت بسیار مرغوب است. هر کشوری در یک زمینه موفق است و پیشگامان تمام این محصولات مرغوب و با کیفیت را از کشورهای مرغوب در زمینه تولید وبنام در ان زیمنه وارد می کند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 142 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 21:04

با توجه به نوسانات اخیر در قیمت آهن، پروفیل و ورق و دیگر مصالح ساختمانی بهترین راه، بررسی سایت های بروز  و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از طریق این سایت ها است ما این سایت ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا اصلاعات مور نیاز خود را به صورت کامل و دقیق بتوانید به دست آورید.

 

سایت اول :

در این بخش شما با انواع قیمت میلگرد و آهن، حتی میلگرد زاگرس و ذوب آهن آشنا خواهید شد. پس بهتر است مقاله 

انواع قیمت میلگرد و آهن به دقت بخوانید.

 

 

سایت دوم:

این بخش قیمت تمامی پروفیل ها، نبشی ها و تسمه ها در انواع مخلف را میتواند به شما ارائه دهد. برا یدریافت اطلاعات بیشتر متناسب با نوع نیاز خود مقاله شاهین فلز سپاهان مطالع فرمایید.

 

 

سایت سوم:

اگر به دنبال جک پالت ها، جرثقیل های سقفی و نفر بر هستید و یا حتی لیفتراک و استاکر پس این سایت می تواند برای خریدی بهتر به شما کمک کند. برای دریافت اطلاعات قیمتی و مطلبی بیشتر مقاله صنعت ماشین را مطالع فرمایید.

 

سایت چهارم:

افرادی که در پروژه های مختلف ساختمانی مشغول به کار هستند و به دنیال اجاره بیل مکانیکی به همراه امکانات جانبی عالی هستند پس بدون معطلی مقاله اجاره بیل مکانیکی را مطالع کنید. 

 

سایت پنجم:

انواه ورق ها از روغنی و آجدار گرفته تا گالوانیزه،سیاه، استیل و رنگی تمامی نیاز شما برای خرید ورق در این بخش پاسخگو است. پس بهتر است مقاله  آهن را به دقت مطالع کنید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 149 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 20:22

سئو در اصفهان

قبل از توضیح  باید عنوان کنم شما برای سئو  سایت خود شما نیازمند هیچ منطقه خاصی نیستید. ولی اگر با سرچ کلمه سئو در اصفهان  به این مطلب رسیده اید در نظر داشته باشید انجام سئو در اصفهان  برای مجموعه ی ما محدود به اصفهانی ها نیست بلکه شما در هر جای ایران باشید تیم حرفه ای ما برای مشاوره آماده خدمت گزاری هستند.  اگر صاحب کارخانه، شرکت، موسسه باشید حتما با واژه سئو آشنا هستید. اگر هم با این واژه آشنا نیستید حتما پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه کنید تا با بخشی از فعالیت های مربوط به این حیطه بیشتر آشنا شوید. به زبان ساده سئو یا بهینه سازی سایت بکاربردن روش هایی برای اعمال تغییر در استراتژیک سایت است بطوری که کاربر بتواند سایت را در نتایج سرچ مشاهده کند. با صحبت در رابطه با سئو در اصفهان  شما کلیه مطالب را می توانید به دیگر شهرها تعمیم دهید.نکته اول اگر هنوز برای کسب کار خود بخصوص در این دنیای دیجیتال سایتی طراحی نکرده اید. پس بهتر است هر چه سریع اقدام به این کار کنید. تیم حرفه ای ما با بکارگیری نیروهای حرفه ای و متخصص اقدم به مشاوره سئو در اصفهان  به صورت حضوری و در سایر شهرستان های دیگر به صورت تلفنی یا ویدئو کال کرده است.  بعد از اخذ مشاوره و کسب نقایص و بی نظمی های سایت خود در زمینه سئو و طراحی شما می توانید یک قدم به هر چه بهتر شدن کسب و کار خود نزدیک شوید. در نظر داشته باشید شما با مشخص کردن محدوده فعالیتی خود مشتری های نزدیک به کسب و کار خودتان را بهتر هدایت کنید حتما با خودتان فکر میکنید چگونه، بسیار راحت با seo در اصفهان، یعنی مشخص کردن کسب و کار  شهر مورد نظر و ایجاد یک سئو محلی خوب سایت شما می تواند برای ساکنان اصفهان( در این مثال) به صفحه اول نتایج بیاید. بسیار دیده شده شرکت ها و افراد سودجوی بسیاری در تمام شهر ها به اسم سئو افراد را مدت های طولانی و نامعلومی منتظر گذاشته بدون بازخورد مفید  مثبتی برای سایت آن ها، تعداد افراد متخصص و کاربلد در این زمینه بسیار محدود است پس مراقب وقت و هزینه خود باشید، خوشبختانه شرکت سئو من یکی از پرافتخارترین شرکت های سئو در اصفهان  می باشد. رضایت مشتریان عزیز ما و حجم بالای کار خود گویای این مهم است.

 

 

 

آموزش سئو در اصفهان

بدون شک بحث آموزش همیشه یک مسئله مهم و حیاتی در تمام زمینه ها است، با توجه به تخصصی بودن مبحث سئو و اهمیت تاثیر آن در کار بهتر است احتیاط کنید. قطعا آموزش سئو در اصفهان  اگر به صورت اصولی رخ دهد می تواند با تربیت درست نیروی متخصص و علاقه مند کمبود نیروی کار حرفه ای را در این زمینه جبران کند. علاوه بر این ها آموزش seo در اصفهان میتواند به مدبران کسب و کارها، آموزشگاه ها و مدیران سایت برای بهبود در روند کاری یشان و بازاریابی درست محصولات هم کمک کند. با توجه به نکات گفته شده تا بدین جا آموزش سئو در اصفهان می تواند برای متخصصین IT،  افرا جویای کار در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو، وب مسترها، مدیران کسب و کار و افرادی که فقط بصورت فریلنسر میتوانند کار کنند مفید باشد. باعث افتخارمان است که بگوییم مجموعه سئو من دارای بهترین آموزش سئو در اصفهان است . دلیل این مسئله جذب سریع نیروهای آموزش دیده ما به کار و موفقیت این دوستان در این زمینه است. شاید یکی از دلایل موفقیت آموزشهای مجموعه و موفقیت دوستان تحت آموش در این مرکز آموزش جامع سئو در اصفهان است. تمامی این سرفصل که به آن در ادامه تا حدودی اشاره خواهیم کرد در یک دوره و بصورت کامل ارائه خواهد شد. سرفصل های آموزشی عبارتند از: مقدمه ای بر سئو، آشنایی با الگوریتم ها،نحوه کار موتورهای جستجو، تاثیر دامنه و هاست بر سئو، عبارات کلیدی، لندینگ پیج، محتوانویسی، لینک سازی داخلی و خارجی، سئو تکنیکال و بسیاری دیگر موارد آموزشی است.

 

آموزش افزونه WP Rocket

اگر به دنبال آموزش افزایش سرعت سایت های وردپرسی هستید یا به طور کلی دنبال یه افزونه ای همه فن حریف عالی برای غیر فعال کردن موارد غیر ضروری،کش کردن و از همه مهمتر چندین برابر کردن سرعت سایت تون هستید پس بهتر  با آموزش افزونه WP Rocket  یه تغییر اساسی و عالی تو سایت تون ایجاد کنید. توی این آموزش نه تنها با نحوه دانلود کردن این افزونه آشنا می شوید بلکه یاد می گیرید چطور به را حتی از این پلاگین برای بهبود سایت تون استفاده کنید. چون این پلاگین وردپرسی  با کمک تیم حرفه ای از توسعه دهندگان مدام در حال بروز رسانیه باعث شده با انواع قالب و حتی پلاگین های دیگه بتونه سازگار باشه . پس خیالتون می تونه راحت باشه که موقع استفاده ازش سایت به مشکلی بر نمی خورده. بهتر وقت از دست ندید.  آموزش افزونه WP Rocket   را کامل ببینید تا بتونید به بهبود اساسی و کاردرست روی سایت تون انجام بدید. البته همیشه به یاد داشته باشید در آموزش افزایش سرعت سایت های وردپرسی  ممکنه با یکسری پلاگین های دیگه هم برخورد کنید اما این پلاگین جز بهترین ها در زیمنه برای سایت شما می تونه باشه.

 

 

 

آموزش افزونه All in One SEO

سئو سایت برای افزایش رتیه سایت شما و رسیدن به صفحه ی اول و بعد از آن لینک های اولیه گوگل است. در این زمینه می توان از یکسری از پلاگین ها خوب استفاده کرد یکی از این افزونه ها که میتونید با آموزش اون به رتبه سئو سایت تون کمک کنید، آموزش افزونه All in One SEO .  امکان ساخت نقشه XML، پشتیبانی از AMP گوگل، پشتیبانی از افزونه های فروشگاهی، جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری در متن، امکان ثبت تصاویر در نقشه سایت برای ایندکس بهتر در نتایج سرچ و خیلی موارد دیگر امکاناتی هستند که با آموزش افزونه All in One SEO  می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

بهترین افزونه‌های سئو  در وردپرس

پلاگین های وردپرس همیشه نقش مهمی برای ارتقای سایت و بهبود کیفیت سایت ایجاد می کنند. حجم بالایی از این افزونه هارا بصورت کاملا رایگان می توانید در مخزن وردپرس پیدا کنید. اگر به دنبال بهترین های آن هستید می توانید مقاله بهترین افزونه‌های سئو  در وردپرس  را مطالعه کنید. این نکته را هم یادتون باشه همه ی این افزونه های عالی و خوبی رایگان نیستند و برای یکسری باید هزینه پرداخت کرد البته این هزینه ها نسبت به ارزشی کخ دارند و کارآیی های بالاشو خیلی هم زیاد نیستند. معمولا بستگی به نوع هدف و نیاز ما برای ارتقای سایت دارند. البته یک نکته را بهتر در نظر بگیرید که از پلاگین های مورد نیاز برای کاهش حجم عکس، افزایش سرعت سایت، حفظ امنیت سایت، درست کردن و بهینه سازی محتوای متن تا خیلی  موارد دیگر می توانند جز بهترین افزونه‌های سئو  در وردپرس  در نظر گرفته شوند.

 

 

آموزش افزونه یواست yoast

بیشتر افراد بعد نوشتن محتوا برای سایت درگیر درست کردن و رفع ایرادات محتوا برای انجام سئو داخلی سایت خود هستند. یکی از پرکاربردترین و بهترین افزونه های که آموزش اون در این زمینه می تونه کمک کننده باشه آموزش افزونه یواست yoast  است. البته با استفاده از این ابزار کمکی بعد از یک مدت کل اطلاعات مربوط به یک محتوای کامل از نظر سئو داخلی دست تون میاد و خیلی راحت می تونید یک محتوا با کیفیت با یک سئو داخلی مناسب تهیه کنید. در این آموزش از نصب این پلاگین تا ریز بقیه موارد را می تونید به راحتی آموزشش ببینید و از این به بعد اگر برای تولید محتوا نیاز به افزونه ای کاربردی داشتید از این پلاگین استفاده کنید البته با آموزش افزونه یواست yoast این پلاگین علاوه بر تولید محتوا یکسری موارد دیگر رو هم دل خودش داره که با نصب آن می توانید همزمان از یک پلاگین چندین استفاده دیگر هم داشته باشید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت: 22:27

لینک دوستان

خبرنامه